Een klein paradijs wat het omrijden waard is. Leuk stadje met name het oude gedeelte. Mooie groene plaatsen op de camping. Wij hebben er genoten.

Volarista

Sanitair perfect schoon én water in douche op goede temperatuur. Plaatsen ruim en ontvangst vriendelijk. Prijs/kwaliteit goed.

lm

geweldige camping voor 16,10 per nacht. mooie ruime plekken . in de avond zijn kasteel mooi verlicht. toegang tot camping met pasje. let op dat de receptie tussen 12:00 en 14:00 gesloten is om in te checken . leuk stadje om te bezoeken.

Camping Municipal de la Fontaine