• oktober 2021

Vriendelijke eigenaar!!!!!!! Niemand te zien. Alles op slot. Dus ga er NIET heen.

• juni 2021

Vriendelijke eigenaar staat meteen voor je klaar. De camping is heel netjes. We hadden veel plaats. Camper lengte van ons 9 meter plus nog een aanhanger was geen probleem. Sanitair niet bekeken aangezien wij dat niet nodig hebben.

• juli 2020

Een heerlijke camping die echt aan te bevelen is. Zeer rustig. Eigenaren werken hard om te zorgen dat alles er netjes en verzorgd uitziet. Daarbij zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk. Een mooi gebied waar je goed kunt wandelen en fietsen

• oktober 2021

• juni 2021