• maart 2020

zijn hier op 11 maart gestopt doch voor een paar minuten. Vuil en smerige plaats met enkele hangjongeren. Dus wij direct terug weg.

• juli 2014

Vlak naast zaaltje waar een feestje was dus niet geslapen, elektriciteit werkte ook al niet en er is in dit dorpje werkelijk niets te beleven. Buiten het feit dat je in een unieke cognac streek zit is dit een plek om vlug te wissen uit het geheugen!

• mei 2014

Beetje afgelegen, maar wij vonden het de moeite waard.

• maart 2020

• juli 2014

• mei 2014

Beetje afgelegen, maar wij vonden het de moeite waard.

• Le Bourg

16300, Criteuil-la-Magdeleine, Frankrijk