Waarom 1 ster! Hij zou open zijn van april af. Wij zijn er 8 mei en is gesloten. Gaat pas open van juni tot september. Heel jammer want het is een mooie camping aan het meer. met er tegenover een goed restaurant met fijne bediening. Volgende keer beter.

RubyBeauty

Hallo, we begrijpen uw opmerking niet? Onze camping is geopend van 19 april tot 29 september. Bent u tot aan de receptie geraakt?

helaas was het weer niet wat wij zochten maar de camping was dat zeker wel, ruim, mooie omgeving en goed sanitair en dan ook nog een fijne ontvangst. Aanrader

Ceescamper1952

Heel mooi park met veel flora en fauna (vogels) In het voorseizoen lekker rustig. mooie wandelroutes vanaf de camping. Winkels ver weg.

Camping Koawa Les Gorges du Chambon