• november 2023

Wat hebben we hier een leuke periode gehad. 5 nachten geweest met niet al te mooi weer in oktober, maar elke ochtend een vers stokbrood, gebracht door José, da, s toch geweldig!! we stonden er alleen. Supertijd en erg leuke Zondagmarkt in Rouffignac, geweldig. Dank José!!!

HaeL

Heerlijke kleinschalige camping met prima sanitair en een fantastisch zwembad met zonnebedden en overdekt terras. Er is ook een prachtige grote natuurvijver vol met mooie vissen en kikkers en een leuke kampvuurplek. Wij komen zeker weer! Gerard en Lia

• oktober 2022

Fantastisch!!, rust, ruimte en een weidsgezicht. Genieten! En een fantastische broodservice. Anna

• november 2023

• oktober 2022