Het is een fantastische plek op een mooi grasveld bij een bijzondere gastvrije man. Inderdaad vliegen maar sluit je op tijd de ramen en deuren dan komt er een enkele vlieg binnen. Wij waren enthousiast over deze mooie camperplek.

• mei 2022

redelijke plaats in een omgeving waar verder weinig te doen is . op het moment dat wij er waren hadden we erg veel last van vliegen die we de camper niet meer uitkregen.

• maart 2021

Totaal geen voorzieningen maar gewoon gratis overnachten bij de boer (inclusief kraaiende haan). Tip: overheerlijke schapenkaas!

• mei 2022

• maart 2021