• maart 2023

Een prima plekje voor een overnachting. Op tijd wakker door de kerkklok.

• december 2020

Wij waren hier in het najaar maar onze camper paste hier niet in omdat hij te lang was (7 meter). Verder waren de plaatsen behoorlijk schuin. Deze CP is eigenlijk alleen geschikt voor kleinere busjes zoals VW. Jammer.

• november 2019

Prima plek voor een overnachting lang de N21. Asfalt ondergrond die wel schuin is. Onder bomen dus oppassen voor takken als je de schotel omhoog wil doen. Toen wij er waren was het Sani station gesloten!

• maart 2023

Een prima plekje voor een overnachting. Op tijd wakker door de kerkklok.

• december 2020

• november 2019