Voor één overnachting €28,50 moeten betalen terwijl er voor deze periode een prijs staat aangegeven van €18,00 Daardoor veel te duur voor wat er voor wordt geboden TEC man

Heeren

Bonjour famille Heeren, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Op Campercontact wordt ons als eigenaren gevraagd om aan te geven wat de kosten per overnachting in het laag- en in het hoogseizoen zijn op basis van 2 personen, een kampeermiddel+plek en toeristenbelasting. Dit is zonder elektriciteit, dit hebben wij nog nadrukkelijk nagevraagd bij Campercontact. In het hoogseizoen rekenen wij 18 euro per nacht, dit is dus zonder elektriciteit en/of huisdieren. U heeft bij ons overnacht en afgerekend voor een kampeerplek met 2 personen, 2 honden, elektriciteit en toeristenbelasting. Elektriciteit kost 5 euro per overnachting extra en voor 2 honden rekenen wij 5,50 euro (2,75 euro per hond). Hierdoor bedroeg uw overnachting €28,50, ipv €18 euro. Wat jammer dat u dit niet heeft aangegeven tijdens uw verblijf, dan hadden wij u kunnen uitleggen waarom het bedrag afwijkt van wat er op Campercontact staat. Mijn man heeft u nog gevraagd of alles naar wens was en u gaf aan dat dat zo was. Nu geeft u ons 1 ster als waardering, dat voelt niet fijn. Vriendelijke groet, Iris te Wechel

AnsKremers

Wat een heerlijke kleine camping. Hartelijke ontvangst door de eigenaren Iris en Eric. Zij hebben met hard werken de afgelopen 2 jaar een fijne kampeerplaats gecreëerd. Relaxte sfeer, heerlijk rustig en persoonlijke aandacht. Wij komen zeker terug.

Camping la Roche Canillac