• juli 2020

heel mooi gebied en dat maakt dat je je wilt vestigen ... maar pas op voor bomen waarvan de takken veel te laag zijn ... we hadden het dak van de CC bekrast en sommes achtergelaten

• november 2019

Er is slechts één auto, met de diensten, en de kaarten moeten worden doorzocht, alleen gebruikt voor een enkele camper, de anderen sloten ze, de kosten van elektriciteit zijn duur.

• juli 2019

Mooi ogenschijnlijk afgelegen plekje met een weg er vlak naast - niet zo druk! Verschillende fietsroutes. Een toilet in de kerk / bibliotque 5 min fietsen weg;) wij waren er 3 nachten!

• juli 2020

• november 2019