Volgens onze Tom-Tom camper konden we deze camperplaats niet bereiken wegens hoogtebeperking. Deze balk staat echter na de camperplaats, dus is deze wel bereikbaar. Wij zijn verder gereden, de camperplaats was helemaal leeg. Dus geen echte waardering.

mooie schone camping met ruime plaatsen. Eerdere opmerkingen allemaal geldig

wayzee

mooie camperplaats onderin grote plaatsen, deels verhard met gras. camper van 8 meter gaf ons geen enkel probleem. water en stroom op camperplaats, vuilwater en toilet legen bij washok, instructie keurig op bord aangeven. minpuntje wij vonden wegbewijzering niet geweldig.

mooie schone camping met ruime plaatsen. Eerdere opmerkingen allemaal geldig

Campingcar Park de mon Village de Loudun