Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over deze locatie. Goed ingericht, schoon, rustig ondanks de nabijgelegen weg.

danielleducap

Perfecte rustruimte. Grote ruimtes voor iedereen. De nabijgelegen weg is geen probleem. Het is schaduwrijk en stil. Aanbevolen tussenstop. Bedankt aan de gemeente voor het creëren van deze ruimte van rust en schoon en onderhouden. Felicitatie. Een camperaar die door heel Europa heeft gereisd.

• juni 2021

Wij kwamen hier rond 21 uur aan. De plek is echt naast de N10. Goed verzorgd en schoon. Er stonden geen campers. Wij zijn doorgereden, vonden het iets te lawaaierig en vonden de plek te somber.

• juni 2021

Parking Maine-de-Boixe EST