• februari 2023

• september 2021

Grote parkeerplaats met ruime grasstrook omgeven. Goed verlicht. redelijk rustig. Wel wat geluid van nachttreinen en een constant laagtonig gezoem in nacht. wel veilige plek om te staan. Erg goed restaurant Bistroquet die via oversteek te bereiken was. aanrader

• december 2018

Groot kampeerterrein met harde kern. Dicht bij winkels en restaurants. 8 elektrische punten, maar hebben niet meer dan een jaar gewerkt sinds we hier voor het laatst waren. Aanbevolen als een route 's nachts.

• februari 2023

• september 2021