UPDATE je mag er nog parkeren tijdens de dag maar niet meer overnachten. De politie kwam het melden. Overnachten moet je vanaf nu op de camping carparc pas etappes doen 300 meter verder

• juli 2021

Let op er zijn 2 lokaties de 1e is de P voorin het dorp. De foto hoort bij de 2e 300 meter verder langs het spoor.

• juli 2021

Dank aan deze gemeente die ons toestaat om dag en nacht gratis te parkeren. Uitgangspunt voor wandelingen te voet, met de fiets of met de trein.

• Route de Breuillet

17113, Mornac-sur-Seudre, Frankrijk