Super vriendelijk, leuke wijntjes en voor zij die het niet lusten ook honing en fruitsapjes , heel rustig, ruime plaatsen midden in de wijngaard, Top

Daniel-1969

Fijn dat u heeft genoten van onze wijnen en de locatie... Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

Tada113

Bedankt en we kijken ernaar uit u weer te zien... in de zomer!

Ger&Sil

Bedankt voor deze positieve recensie... Ik kijk ernaar uit je weer te zien in de volgende fase!

Tada113

Bedankt en we kijken ernaar uit u weer te zien... in de zomer!

Domaine de la Roussille