CamperContact werkt eindelijk uw staanplaatsen bij! Verboden voor campers! Het is helemaal vervelend om voor de app te betalen, in de hoop de route uit te schakelen voor leuke plekjes en dan weer terug te moeten!

Eismann242

om te reageren op de vorige opmerking, in een camper zijn betekent autonoom, dus voor mij niets om over te klagen, zelfs 5 € betalen voor de nacht, niet klagen over het vinden van dergelijke plaatsen, om ons te verwelkomen, ik ben terug in oktober of april, om het roofdier te likken, raad ik aan.

• augustus 2021

• augustus 2021