prachtige omgeving, ideaal om je batterijen op te laden en gratis! weinig ruimte dus erg stil... mogelijkheid tot peddelen en alle nautische activiteiten

• augustus 2021

wat jammer om geen specifieke input te hebben om het water bij te vullen. (het is een basiskraan). het is echter perfect voor wc en gebruikt water.

• juni 2018

Grappige plek voor een aire maar nuttig voor ons. Zwart / WC onder dekking naast watertoren links. Enorme waterdruk, minuten gratis aan boord van 250 liter.

• augustus 2021

• juni 2018