leuke plek, maar geen elektra, geen drinkwater. staat boven non potable. toilet zag er goed uit. maar we wilden vers water dus doorgereden.

• oktober 2021

parkeerplaats naast superschone openbare toiletten. Picnicplaats aan de rivier met prachtige plekjes. Speeltuintje voor de kinderen. De aansluiting voor elek is ondertussen verdwenen. Het bord heeft men ge.akshalve laten hangen. Toch een aanrader zeker met kinderen.

• januari 2020

Een mooie stop aan de rivier. Geen voorzieningen in de winter. Veel ruimte om te parkeren met een klein kinderpark ernaast. Dit dorp en St. Savin zagen er heel mooi uit, maar we kregen niet de kans om van dichtbij te verkennen. Toiletgebouw was open maar geen stromend water in december 2020.

• oktober 2021

• januari 2020