• april 2023

Wij waren hier op 8 april 2023 gras was kort geleden gemaaid zag er goed uit helaas was de stroom en het water niet aangesloten. Locatie was niet gemakkelijk te vinden volg midden in het dorp bij de kerk de bordjes plage.

• mei 2022

17/5/2022 Mooi, groot goed onderhouden grasveld, 12 stroomaansluitingen maar die werkte niet toen wij er waren wel gemeld en de dame van het postkantoor waar je moet betalen zou het doorgeven. Prijs is nu €4 per volwassen: €2 per kind per nacht, toiletten en douche aanwezig.

• mei 2022

Aire Naturelle