na uren in de file gauw naar de dichts bij zijnde cp. In dit geval een kleine camping met alle voorzieningen behalve wifi. Kosten 14 euro en met elektra 18 euro. Heerlijk rustig daar.

AHBannink

Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven en zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u de volgende keer te zien. Celine

camping is gesloten ivm riool probleem. er kan niet overnacht worden. Helaas wordt dit niet duidelijk als je het nr belt bij de camping. Verder is er helemaal geen bericht over dit probleem. Gebruik hiervoor het nr in de app

miwar

Dag mijnheer. We ondervinden inderdaad enkele technische problemen als gevolg van de recente overstromingen in onze regio. Ons sanitaire systeem is verzadigd en we moeten nog steeds wachten tot de grondwaterstanden weer op hun normale niveau zijn. Wij hebben daarom op Google onze tijdelijke sluiting tot 24 maart aangegeven. Het spijt ons enorm dat we u niet hebben kunnen verwelkomen. Celine

kissvankammen

Mevrouw, mijnheer, wij hebben met de grootste aandacht rekening gehouden met uw opmerking. Verrast door het verhaal van uw avond hebben wij onze bewakingsvideo's geraadpleegd. Het blijkt dat er meerdere keren een licht in de richting van uw voertuig schijnt. Dit is in feite het activeren van de aanwezigheidsmelder van de naburige caravan (misschien de doorgang van een dier of de eigenaar van de caravan die naar het toilet gaat). Sta mij echter toe dat ik de aanpak betreur, want bij een probleem zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, wat altijd te verkiezen is boven melden via internet. Tenslotte zijn we inderdaad tegen enkele problemen aangelopen door de zeer zware regenval in onze regio. Onze technische problemen hebben ons er niet van weerhouden u vriendelijk te verwelkomen en u te laten profiteren van de andere faciliteiten van onze camping. Wij vinden het dan ook betreurenswaardig dat wij op deze manier gesanctioneerd worden door uw beoordeling. Celine

Camping Le Bilos