Een prachtige plek met uitzicht en wat een rust. Wij staan ook alleen maar vinden dat geen probleem. af en toe komen er mensen om deze plek, het geboorte huis van Martin Nadaud te bezoeken.

• november 2021

Mooie rustige plek, we staan alleen. Het ziet er keurig en netjes uit. Grote plekken.

• september 2021

zo’n heerlijk rustige, overzichtelijke, landelijke plek om met je camper of kampeerbusje te overnachten in dit rustige dorpje. Dit is onze tweede keer dat we hier toevallig (niet per ongeluk, maar per geluk!) aan zijn gekomen. Het is nog steeds even mooi.

• november 2021

• september 2021