Fijne camping, vriendelijke behulpzame beheerders. Prima fietspad naar het veelzijdige stadje of langs de Tarn. We wilden 2 nachten blijven, het werden er 7.

Hannah2

Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons en we hopen u volgend jaar weer te zien. Met vriendelijke groeten, Sandrine & Erik

super fijne camping en zeker niet duur. 12 euro inclusief stroom. WiFi niet overal beschikbaar maar ja, dat is ook alles om te zeuren. prachtige omgeving en Millau is een leuke stad

Ad-en-Astrid

Nogmaals bedankt voor uw mening en wij zien u graag weer bij ons terug. Met vriendelijke groeten, Sandrine & Erik

FredrikvDam

Hartelijk dank voor het delen van uw review, en hopelijk zien wij u nog eens terug. Met vriendelijke groeten, Sandrine & Eric

Camping Larribal