• mei 2016

22 maart hier geweest op doorreis naar Spanje. Alles gesloten en niemand aanwezig. Zag er erg onverzorgd uit. Terug gereden naar Le Boulou en op Camping Olives gestaan voor ACSI tarief van 15 Euro. Perfecte camping.

• maart 2014

http://www.campinglespinslecongo.com/ is de link naar onze nieuwe website. Kom en ontdek hem!

• juli 2012

Prima overnachtingscamping. Wij betaalde hier in juli 2 pers en camper 27 euro. Super vriendelijke beheerder, sanitair prima, wc gedateerd, met zwembadje.

• mei 2016

• maart 2014