grote parking, momenteel gratis want betaalzuil buiten gebruik. heel veel lawaai van de baan aan de ene kant en de trein aan de andere kant. aan drukke weg. 800meter van centrum

• maart 2020

Gemakkelijk toegankelijke, ruime en schone plaatsen, maar nauwelijks leesbare terminal, € 11 per dag in maart 2020, terwijl het in 2016 € 8 was ??? Leuke inflatie. Twee aansluitingen op de terminal, dat is alles, en bovendien beperkt tot 1 uur ... het is beperkt voor de prijs van 11 uur.

• juni 2019

Is nu 11€ dit betaalden wij op 8 mei 2019.

• maart 2020

• juni 2019

Is nu 11€ dit betaalden wij op 8 mei 2019.

Ax-les-Thermes