zeer vriendelijke eigenaar, sanitair is inderdaad verouderd, maar wij mochten het invalide douche en toilet gebruiken omdat deze verwarmd zijn. verder mooie ruime plekken en keuze uit 4,6 of 10 ampere. prima plekje

• november 2021

Stonden vandaag voor de poort, maar is niet open gesloten tot volgend jaar

• augustus 2021

Prima camping met zwembad en vriendelijke uitbater. Het sanitair is echter zwaar verouderd, donker en lastig schoon te houden. Er is meer uit deze camping te halen, maar voor een paar nachtjes goed te doen.

• november 2021

Stonden vandaag voor de poort, maar is niet open gesloten tot volgend jaar