Prachtige camping. Veel groen, schaduw plaatsen, Heerlijk warme douches. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Hopen zeker terug te komen.

wimjany

Enthousiaste ontvangst door de Nederlandse eigenaresse. Sanitair ziet er netjes uit en was schoon! Mooie plek in het bos.

MPGebraad

Door een zeer atente dame die mij aansprak bij de supermarkt kwamen wij op haar leuke en gezellige kleinschalige camping terecht. sanitaire voorzieningen zijn super netjes en schoon. zelfs het dekkleden van het zwembad werd nog verwijderd. overnachting €15,40

Camping Le Font du Merle