De zeer kleine locatie die voor CC's is toegestaan, zou moeten worden ontwikkeld: modderig, vol sporen, overal glooiend! Een graaflaadmachine, grind- of cementplaten en u kunt aan de slag! Op de foto is deze gereserveerd voor auto's.

• februari 2023

Ik ging er dit weekend heel rustig heen, je kunt goede kleine wandelingen maken rond het meer, speeltuin vissen, een goed klein restaurant, wat is een betere manier om te ontspannen nadat ik weet dat er in de zomer meer mensen zijn

• februari 2023

Lac de Carla Bayle