Vanmiddag hier aangekomen en het blijkt dat je je aan moet melden om lid te worden van een of andere organisatie. Het was allemaal heel onduidelijk en betalen via de automaat ging niet. We zijn weggereden

bramenria

Je kunt er staan (als het niet vol is), er is elektrisch en water. Een parkeerplaats vlak bij het centrum. Dus geen luifel uit etc.

HarmkeH

we waren hier al eerder geweest en het was nog steeds prima. natuurlijk sta je redelijk dicht op elkaar maar voor 1 nachtje is dat helemaal niet erg. Castelnaudary maakt een hoop goed en daar waar het plaatsje bekend om is: Cassoulet moet je echt proeven: heerlijk!

Aire Camping-Car Park Castelnaudary