• oktober 2022

wat de cp had moeten zijn staat vol met oude landbouwvoertuigen en heel veel rotzooi. dus snel verder gereden.

• oktober 2019

Klein wijnhuis, stond tussen fruitbomen en wijnstokken. Zeer aardige eigenaren, maar spreken geen Engels. Kon wijn, olijfolie, sap, etc. kopen Heb een rustige nacht doorgebracht. Wij zijn lid van France Passion, maar het werd niet gevraagd.

• augustus 2019

Ik vind deze plek niet passend in campercontact. Het is een France Passion plek. Je moet hier "lid" van zijn om van deze plek gebruik te maken. dit lidmaatschap is overigens 30 euro per jaar en biedt vele mooie plekken.

• oktober 2022

• oktober 2019