Ik sluit me e aan bij het voorgaande review. Geen zigeuners meer, maar alle faciliteiten zijn niet meer in werking. De plek maakt een desolate indruk. Jammer, want het is toch een leuk plaatsje.

Jacobb

Zomer 2022: plaats is gesloten door de gemeente ("Travaux"). Desalniettemin is het toegankelijk, maar belegerd door kampeerders en zigeuners. Grofvuil en kapotte voertuigen zijn overal. De V/E is buiten dienst. Ik plaats een foto van 14 juli 2022 - het is niet de moeite waard om daarheen te gaan!

• oktober 2021

• oktober 2021