• augustus 2021

schitterende plek midden in de natuur, glooiende heuvels met giga veel zonnebloemen. Dominique uit Nederland heeft het hier goed voor elkaar, mooi zwembadje en geweldig mooie grote plekken met ongelofelijk mooi uitzicht! een aanrader als je hier in de buurt iets zoekt!

• augustus 2020

Mooie ligging. En fijn zwembad. Wij waren de enige gasten in Corona tijd. Weinig voorzieningen. Zelfs niet voor afval. Toch heel fijne plek. Een aanrader voor mensen die van een mooie plek houden temidden van natuur.

• augustus 2021

• augustus 2020