wat een fijne camping. hartelijke ontvangst. we konden zelf een plek uitzoeken. wij hebben op het veld gestaan, genoten van de zon. sanitair is prima, schoon, fijne douche.

OnspaleisSoestdijk

voorzieningen zijn in orde. wel een hoog Volks gehalte.

electropappa

propere camping ,sanitair word goed onderhouden,veel bomen om onder te staan ,goed restaurant, kindvriendelijk

Oldmen

Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. We zijn blij dat je een goed verblijf bij ons hebt gehad. We hopen je snel te zien en wensen je een hele fijne dag :)

OnspaleisSoestdijk

voorzieningen zijn in orde. wel een hoog Volks gehalte.

Camping Le Sainte Marie