Ségur-le-Château, Aveyron, Occitanie, Frankrijk

Aire Municipale

voor de meren Pont de Salars en Pareloup - mooie plaats dichtbij de voetbalvelden - wasplaats met warm water - winkels dichtbij - rustig dorpje - jeton voor de douche bij la Mairie of l'epicerie

• Le Bourg

12290, Ségur-le-Château, Frankrijk
  • € 0,00 • 1 jan. t/m 31 okt.

• april 2019

Prima plaats , hebben hier water ingenomen . Er was ook warm water . Je kunt hier 2 € vrijwillig bijdragen , dat hebben we dan ook graag gedaan.

• maart 2018

Verbleven op 28/08/17. Gratis ruimte op het sportveld met toilet en douche, evenals warm water. Zeer goed onderhouden.

• oktober 2017

22-10-2017. We stonden er met 3 campers en het was vol. 1 stopcontact waarop 2 campers waren aangesloten. 's Avonds viel de stroom uit. We konden niet bij de aardlekschakelaar. Vrijwillige bedrage van 2 euro gevraagd en betaald voor o.a. water inname en toilet legen

• april 2019

• maart 2018

• oktober 2017

JellePeter

• € 0,00 • 1 jan. t/m 31 okt.

7 dagen