Als je deze plek geen 5 sterren geeft, zul je nooit tevreden zijn. Alles wat we nodig hebben en gratis! Het is een goede reden om op deze manier te reizen. Erg bedankt.

parthianshot

Geweldige en rustige CP. Groenten en wijnen, grotendeels eigen verbouw. Alles biologisch en daar houden wij van. Heerlijke wijn. Wandelroutes, kort, zijn beschikbaar

Skobberdebonk

net aangekomen,tweede keer hier na goede ervaring vorig jaar oktober nog tijdens verbouwing, nu mooie winkel en proeflokaal! camperplaatsen mooi geworden, met stroom, 1 douche en toilet en dat ‘for free’… en draadje stroom ! Gaat me eigenlijk om hun heerlijke wijn 🥂

Domaine des Deux Moulins