• februari 2022

Aangekomen met een bak regen maar een prima plek. Let op de gratis stroom zit inderdaad langs de witte garagedeur. Verder top aan de kerk en een mooi parkje.

• oktober 2021

prima plaats bij restaurant cafe, heerlijke lunch. prima lokatie.

• september 2019

Uniek. Plaatsje met bakker, kerk en kroeg. De kroeg is dicht, de kerk in restauratie en de bakker pas om 8 uur weer open. En we zouden zo graag wat geld uitgeven in dit lieve plaatsje. OK de klok slaat, dan maar geen 10.

• februari 2022

• oktober 2021

prima plaats bij restaurant cafe, heerlijke lunch. prima lokatie.

• september 2019

• Chemin de la Fontaine 1