Camping le Luberon

Apt, Vaucluse, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

ErikGNX

Wat een heerlijke plek in het begin van mei om te staan. Plekken zijn horizontaal, afmetingen goed en alle voorzieningen zijn prima op orde. Apt heeft als uitvalsbasis voor de e-biker veel te bieden, wij hebben daar van genoten. Wij betaalden 26,10 per nacht, value for money wat ons betreft.

• mei 2022

Kort verblijf in een busje eind maart. Mooie camping, goed uitgerust met comfortabele plaatsen. Vermelding, speciaal voor de eigenaar van de bar die een erg aardige en goede handelaar is. Goede locatie om de omliggende dorpen te bezoeken.

• mei 2022

Camping le Luberon