bibiwessel

Aangename ontvangst! Vriendelijke eigenaren! We konden op basis van de lengte van de camper ( 7 meter) kiezen uit diverse plekken. Camping en sanitair zijn perfect onderhouden. Restaurant is ook top met vriendelijke bediening. Een aanrader!

Noosa

Heerlijke plek. alles super netjes. Mooie plekken ook voor onze camper van 7,5 m.Grenst aan een mooi park waar je lekker met de hond kunt lopen. Dorpje met winkels, terrasjes etc op loopafstand evenals het strand (1km). Heel vriendelijk personeel. Niet duur voor deze omgeving; top prijs-kwaliteit

Nog geen foto's

La Brulade