• maart 2023

Inderdaad aan een goed bereden weg gelegen, wel in een groene omgeving. Dorp goed bereikbaar via een voetpad langs de weg (500m?) In deze tijd van het jaar meer boten dan mensen hier aanwezig. Bakker, slager, supermarktje en enige horeca wel open.

• maart 2022

We zijn hier alleen beland omdat alles zaterdag vol was. De plek is zeker handig om te overnachten maar meer dan zielloos. Sommige plaatsen zijn zo extreem scheef dat het onmogelijk is om te compenseren. De V\E daarentegen is onberispelijk.

• maart 2023

• maart 2022