Steile toegangsweg naar Klooster. Eerste stuk geplaveid, daarna niet meer. Ivm het regenachtige weer hebben wij het niet aangedurfd net onze halfintegraal camper van 6 meter. We reden terug en hebben bij het voetbal veld gestaan.

Heerlijk rustig, route aangegeven met borden

• mei 2019

Prima rustige overnachting plek. Toegangs weg is erg stijl, ca 20%, en smal, maar wij konden het zonder problemen doen. Zijn 7.30 meter lang en 4250kg. CP werd al 7 km voor Zitsa aangegeven. Zijn ook Wc's maar waren afgesloten.

Heerlijk rustig, route aangegeven met borden

• mei 2019