zeer fijne familie camping douche en wc gedateerd maar wordt goed onderhouden zwembad aanwezig met de voet of fiets naar het gezellige lefkada met winkeltjes en terrassen zeker een aanrader als stop wij betaalden 23 euro p/n incl stroom en uitstekende WiFi

Knaus1960

Eenvoudige kleine camping. Aardige meneer ontving ons. Douches gedateerd maar werken prima! Geen broodjes service. Wc dump: na- spoelen was niet mogelijk op die plek. Zwembad was nog niet in gebruik. Lekada is een leuk stadje op 3 km afstand.

HansJanneke

echt een fijne kleine camping, fijn zwembad. maar de herrie van de buren in het weekend, niet te doen. kettingzagen, ploegen en alles op benzine. zal wel een keer klaar zijn hoop ik.

Camping Kariotes Beach