Weinig ruimte voor grote Womo's, ontvangst onvriendelijk, 25€ voor 1 Womo + 2 volwassenen, prijs leek ons willekeurig... verder gereden

• oktober 2022

Keurige Camping met (enkele)mooie plekken aan het water. Als je daar staat top uitzicht. Vriendelijke beheerders. Dorp op ca. 5 min fietsen, goed te doen via de opgravingen. Dorp leuk en gezellig met prima eettentjes. Betaalden cash 25€ ipv 29€ met creditkaart.

• juli 2021

Mooie locatie, oude maar schone faciliteiten. Ik denk dat het een goede plek is.

• oktober 2022

• juli 2021