• december 2022

Alles vol met vaste kampeerders. Het voertuig kan nauwelijks worden gedraaid, alles zit extreem strak. Zeer vuile plek met vilt 500 katten. Vreselijk. Grote stacaravans maken hier geen schijn van kans. 27 euro in december is hiervoor brutaal. overal ligt troep...

moreloxl

helaas paste wij nergens. we zijn wel aan de hoge kant, 3.2 M overal laag hangende bomen. geprobeerd maar kregen hem er nergens in en alleen maar krassen op de camper… geen aanrader voor campers hoger dan 2.8. wel aardige eigenaar

• mei 2022

• december 2022