• oktober 2022

mooie rustige camping, zeer schoon sanitair, aardige eigenaar

DukT5

Prachtige kleine camping we zijn op doorreis en hebben een afspraak anders hadden we wat langer blijven staan. geen last van muggen. nu zijn we blij met insecten toen blijkbaar niet.

• juli 2020

Mooie plek, fijn sanitair. Zandweg inrijden en bordjes ‘Oase Halogy’ volgen. Helaas héél veel en vervelende muggen en vliegen.

josvanrens

Hoeveel punten is onze service waard? We streven ernaar om een goede service te verlenen en worden gereduceerd tot zaken waar we geen invloed op hebben, zoals muggen en vliegen. Jammer! Groeten uit de Halogy-oase.

• oktober 2022

mooie rustige camping, zeer schoon sanitair, aardige eigenaar