Dorcas Camping

Debrecen, Hongarije

Dorcas Camping

schaduwrijke camping in het bos - max 2 honden - kleine supermarkt - centrum 8km

• 4808

4002, Debrecen, Hongarije
  • HUF 17,80 • 1 jan. t/m 31 dec.

• asci

• mei 2019

Via de navigator slecht te vinden. Rij via google maps. We stonden er met nog een camper. De rest was jeugd in de huisjes. We betaalden €21,00. Er was geen satelietverbinding en de wifi alleen bij de receptie. Voor een overnachting wel oké.

Albokima

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Albokima

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• 4808

4002, Debrecen, Hongarije

• dorcascenter@debrecen.com

• HUF 17,80 • 1 jan. t/m 31 dec.

• asci