Dungloe Touring Caravan Park

Dungloe, County Donegal, Ierland

• juni 2024

Een mooie camperplek in het centrum van Dunglow. Heel schoon en alles is er goed verzorgd. 4! supermarkten op loopafstand en 2 hele goede pubs. Ontvangst heel vriendelijk en aardig. wij hopen hier met veel plezier een paar dagen gestaan.

deBeuk1

Topplek met alles wat je nodig hebt en superschoon. Prijs/prestatie onverslaanbaar. Klein en fijn, de beste plek na 3 weken in heel Ierland. 20 super verzorgde plaatsen, een oase van welzijn !!!

Dungloe Touring Caravan Park