Fijne kleine camping vlakbij zee. Douchen met munten. Bakker komt ‘s ochtends.

Bohemia

Uitstekend welkom van de eigenaren die altijd beschikbaar zijn voor elk verzoek. zeer mooie en schone camping zoals de diensten. Zeer rustig, absoluut aan te bevelen. George

Giorgio50

Vandaag hier na toe gereden. Gesloten, na (aan) bellen geen gehoor. We zagen ook geen campers staan.😕

J-en-H

Geachte heer/mevrouw, het spijt ons maar op onze website staat duidelijk vermeld dat wij alleen open waren voor de "brug" van 1 mei en dan in juni weer open zouden gaan. Eenmaal aangekomen en zag dat de poort gesloten was en er geen andere campers waren had je onze site kunnen bekijken of informatie kunnen inwinnen alvorens een negatieve review te schrijven. Het spijt ons deze oordelen te ontvangen zonder dat u in onze omgeving bent geweest. Ik wens je een goede middag, Gulliver

Fijne kleine camping vlakbij zee. Douchen met munten. Bakker komt ‘s ochtends.

Gulliver Sosta Camper