• januari 2023

handig voor een korte stop; smalle toegang maar vriendelijke jonge medewerkers die u helpen bij de manoeuvres

• oktober 2020

gauw verdiend die 20 euro / p.n. 1 douche en 1 wc voor zoveel passanten en dan moet je nog 1 euro betalen voor te douchen . de weg er naar toe volgens route is echt niet geschikt voor campers! zoek zelf een andere route . slechte weg en heel stijl voor campers .

• augustus 2020

Ik denk dat de prijzen te hoog zijn sinds ik het huis daar heb neergezet. Als Covid eenmaal voorbij is, ga je terug naar het buitenland waar je veel minder uitgeeft.

• januari 2023

• oktober 2020