• mei 2022

Na het seizoen is de skiparking leeg en verlaten. Goed voor het alleen op de wereld gevoel! Geen voorzieningen: alleen een prachtig uitzicht met vogels. Kans(je) om een beer te spotten.

• februari 2018

Na een eerder verkennend bezoek in de zomer hebben we deze plek ook in de winter bezocht. We konden op 200 meter van de skilift parkeren. De plaats loopt licht af en kan glad zijn. Geen voorzieningen, behalve afvalcontainers. We stonden hier na 18.00 heerlijk rustig met nog een paar andere campers.

• september 2017

Gelegen bij de skiliften. Wij waren hier in de zomer, maar dit lijkt op een prima plek om te overnachten na een dag skiën. De plek is ook in de winter goed te bereiken.

• mei 2022

• februari 2018