Boerderij camping. Ziet er prima uit, veel ruimte, goede wifi ontvangst, 16ampere. Keurig sanitair. Heel vriendelijke eigenaar.. In de buurt heel veel fiets en wandelmogelijkheden. Moestuin, eieren, eigen producten te koop. 19 euro per dag met Acsi. Aanrader!!

Petra+Sjors

geweldige plek. Maar vooral in het voorseizoen denken wij Er was bijna niemand. Voldoende wc's en douches. Vriendelijk beheer. Veel vogels op de camping waaronder meerdere wielewalen. In de omgeving is het goed fietsen en het strand is dichtbij. Heerlijke plek om even uit te rusten.

• september 2021

We naderden het plein met een kleine liner (LxBxH, 8.5x, 2.4x3.5 m) en wilden eerst V + E. De bomen/struiken/gebouwen maakten dit onmogelijk zonder schade aan te richten. Helaas zag de plaats er mooi uit en de eigenaar was buitengewoon aardig en behulpzaam.

• september 2021

Agriturismo Malapezza