• juli 2019

Kan niet parkeren. Alleen autolocaties. 23/07/19 betalen per uur.

• mei 2018

Dit lijkt ons geen geschikte plek om te overnachten. Wellicht wel met een kleine camper maar onze camper met 7,35 meter lengte was er niet of nauwelijks te plaatsen. We vonden het er ook erg onrustig. We zijn naar de andere CP in Locorotondo gegaan.

• mei 2016

Is geen goede plaats om te overnachten is erg scheef. Maar zeker wel een goede parkeerplaats om het leuke plaatsje te bezoeken. Er is een groenteboer en een piep kleine supermarkt op het plein.

• juli 2019

Kan niet parkeren. Alleen autolocaties. 23/07/19 betalen per uur.

• mei 2018

• mei 2016