Ruimte zou eigenlijk niet slecht zijn., Sanitaire voorzieningen. Poeh. veel rommel waar niemand iets om geeft. jammer was eigenlijk een heel mooie plek 4 jaar geleden. heeft hem van onze lijst gehaald

• augustus 2021

echt een onuitsprekelijk iets ... als je hier geen tetanus krijgt, pik je het niet meer.. vuile, onpraktische douches en betaald lossen en laden, betaalde shuttle allemaal onder de zon.. absoluut geen aanrader!!! blee

• juli 2021

Zee is ver weg van Stellplatz en er is ook riool dat er niet mooi uitziet. We zijn gewoon gestopt om het te controleren en besloten niet te blijven.

• augustus 2021

• juli 2021